Sveiki atvykę į atsinaujinusią Vilniečio kortelės savitarną internete, kurią nuo šiol pasieksite adresu mano.vilniustransport.lt. Šiuo metu veikia šios svetainės atvira bandomoji “beta” versija.

Dažnai užduodami klausimai

  1. Kaip reikia naudotis Vilniečio kortele, papildyta internetu?

    Internetu papildyti bilietai žymimi (aktyvinami) taip pat kaip ir įprastose bilietų platinimo vietose įsigyti bilietai.  Baigus galioti senajam bilietui, nepamirškite aktyvinti naujo bilieto! Vilniečio kortelė turi būti liečiama prie geltonos spalvos komposterių transporto priemonėse. Bilieto galiojimo laikas pradedamas skaičiuoti aktyvinus bilietą.

    Daugiau informacijos: http://vilniustransport.lt/uploads/docs/VK_naudojimosi%20tvarka.pdf

  2. Papildžiau kortelę internetu, kada galėsiu naudotis įsigytais bilietais arba e.pinigais?

    Savitarnoje įsigyti bilietai ar e.pinigai, gavus banko patvirtinimą apie mokėjimą, yra nusiunčiami į transporto priemones. Bilietai bus įrašyti į Jūsų kortelę priglaudus ją prie komposterio transporto priemonėje – tuomet galėsite jais naudotis įprastai. Informuojame, kad informacijos apie savitarnoje įsigytus bilietus perdavimas į transporto priemones paprastai užtrunka apie valandą, tačiau dėl įvairių ryšio trukdžių gali užtrukti iki 24 valandų.

  3. Ką daryti, jei užsakymas yra apmokėtas, tačiau bilieto nepavyko aktyvinti viešajame transporte?

    Informuojame, kad informacijos apie savitarnoje įsigytus bilietus perdavimas į transporto priemones paprastai užtrunka apie valandą, tačiau dėl įvairių ryšio trukdžių gali užtrukti iki 24 valandų.

    Jeigu praėjus 24 valandoms bilieto pažymėti nepavyksta, prašom kreiptis į Klientų aptarnavimo centrą, Gedimino pr. 9A, V. Kudirkos aikštėje (darbo laikas I – V 7.00-20.00, VI 9.30-18.00) arba Geležinkelio g. 16, Vilniaus geležinkelio stotyje (darbo laikas I – V 6.00-20.00, VI 9.30-18.00)

  4. Kurių bankų interneto bankininkystės paslauga galiu sumokėti už bilietus?

    Šiuo metu mokėjimus galite atlikti per keturis bankus: SEB, Swedbank, DNB ir Nordea.

  5. Kiek kainuos Vilniečio kortelės papildymas internetu?

    Paslaugos teikėjas – SĮ „Susisiekimo paslaugos“ – netaiko jokių papildomų paslaugos mokesčių. Bankai gali taikyti pavedimo mokestį pagal sutarties su vartotoju sąlygas.

  6. Ar galiu savitarnoje papildyti Vilniečio kortelę e.pinigais?

    Taip, atnaujintoje savitarnoje savo kortelę galite pildyti ne tik bet kurios rūšies bilietais, bet ir norima pinigų suma. Spauskite mygtuką “Papildyti” ir pasirinkite norimą bilietų rūšį ar pinigų sumą, kuria pildysite kortelę.

    Informuojame, kad informacija apie savitarnoje įsigytus bilietus yra siunčiama į transporto priemones, toks duomenų perdavimas gali užtrukti iki 24 valandų. Bilietai bus įrašyti į Jūsų kortelę priglaudus ją prie komposterio transporto priemonėje – tuomet galėsite jais naudotis įprastai.

  7. Kodėl pinigai už savitarnoje įsigytus bilietus nuskaičiuoti nuo mano banko sąskaitos, tačiau savitarnoje rodomas statusas “laukiama apmokėjimo” ir nėra suformuotos sąskaitos?

    Taip atsitiko dėl to, jog savitarna negavo automatizuoto atsakymo iš banko. Tokiu atveju prašom kreiptis el. paštu info@vilniustransport.lt nurodant užsakymo numerį, kortelės numerį bei banką, per kurį darytas mokėjimas.

  8. Kodėl man savitarnoje gali rodyti netikslų kortelės likutį?

    Kai kurie duomenys apie bilietų ar e. pinigų likutį, esantį kortelėje, yra atnaujinami (gaunami iš transporto priemonių) vieną kartą per parą, todėl tikslūs likučiai gali būti atnaujinti ir praėjus 24 valandoms po paskutinės Jūsų kelionės.

  9. Kodėl Internetu papildęs savo kortelę 30 ir 60 minučių bilietais, jų negaliu pasirinkti komposteryje?

    Vilniečio kortelėje vienu metu gali būti tik 30 arba tik 60 minučių e. bilietai. Jei savo kortelę Internetu papildėte tiek 30, tiek 60 minučių e. bilietais – pirmiausia bus aktyvinti („išnaudoti“) 30 arba 60 minučių e. bilietai (priklausomai nuo to, kuriuos pirmiau įsigijote), o šiems pasibaigus – kitos rūšies e. bilietai.

    Jeigu komposteryje norite rinktis, kokios trukmės bilietus žymėti konkrečios kelionės metu, rekomenduojame pildyti kortelę e.pinigais.

  10. Kokias bilietų rūšis vienu metu galima turėti Vilniečio kortelėje?

    Vienu metu kortelėje galite turėti iki 50 vnt. vienos rūšies 30 arba 60 min. bilietų, 2 ilgesnės trukmės bilietus bei iki 60,00 eurų (207,17 Lt) elektroninių pinigų. Kortelėje esančius el. pinigus galima panaudoti perkant 30 arba 60 minučių bilietą viešajame transporte (per geltonąjį komposterį). Iš Vilniečio kortelės pirmiausia nuskaitomi kortelėje esantys bilietai. Jei bilietai baigiasi arba jie nebuvo įkelti, galite naudotis kortelėje turimais el. pinigais.

  11. Kodėl norėdamas papildyti savo kortelę internetu nematau bilietų su nuolaida?

    Jeigu įsigijote kortelę, kuriai priskirta 50% arba 80% nuolaidos rūšis, tačiau negalite papildyti bilietais su nuolaida internetu, kreipkitės info@vilniustransport.lt ir nurodykite kortelės numerį bei nuolaidos rūšį. Taip Jūsų kortelei savitarnoje bus priskirta tik ta nuolaidos rūšis, kuri buvo nurodyta įsigyjant kortelę.

    Jeigu norite pakeisti kortelės nuolaidos rūšį, kviečiame atvykti į Klientų aptarnavimo centrą adresu Gedimino pr. 9A, V. Kudirkos aikštėje (darbo laikas I – V 7.00-20.00, VI 9.30-18.00) arba Geležinkelio g. 16, Vilniaus geležinkelio stotyje (darbo laikas I – V 6.00-20.00, VI 9.30-18.00). Klientų aptarnavimo centro telefonas (8 5) 210 70 50. Kortelės nuolaida pakeičiama ir tuo atveju, jei kortelėje yra teigiamas e. pinigų likutis, tačiau kortelėje neturi būti dar galiojančių e. bilietų.

  12. Kodėl Vilniečio kortelėje vienu metu galima turėti tik tam tikras bilietų rūšis, kai tuo tarpu e. parduotuvėje leidžiamas bet koks papildymo derinys?

    Siekiame sudaryti keleiviams vienu pirkimu patogiau įsigyti norimos rūšies bilietų. Tačiau informuojame, kad į kortelę pirmiausia bus įrašyti tie e. bilietai, kurie pirmieji pasirinkti užsakymo eilutėse. Kiti e. bilietai ir toliau bus saugomi vartotojo paskyroje bei paeiliui įrašomi į kortelę pasibaigus ankstesniųjų e. bilietų galiojimui.

  13. Kodėl nebematau pranešimo “Laukiama įrašant” prie mano bilietų likučio?

    Savitarnoje įsigyti bilietai ar e.pinigai, gavus banko patvirtinimą apie mokėjimą, yra nusiunčiami į transporto priemones. Patikrinti, kokius bilietus įsigijote galite skiltyje “Užsakymų istorija”. Bilietų įrašymo į kortelę istoriją, taip pat informaciją apie jų panaudojimą rasite skiltyje “Bilietų naudojimas”.

  14. Kur galiu gauti sąskaitą už pirktus bilietus?

    Sąskaitas galite rasti skiltyje “Užsakymų istorija” prie statuso “Apmokėtas”.

  15. Ką reiškia statusas “Laukiama apmokėjimo” arba “Atmesta”?

    Skiltyje “Užsakymų istorija” rodoma informacija “Laukiama apmokėjimo” reiškia, kad dar negauta duomenų iš banko apie sėkmingą mokėjimą. Gavus mokėjimą, vartotojui bus išsiųstas laiškas su mokėjimo informacija ir duomenys apie įsigytus bilietus bus perduoti įrašymui. Statusas “Atmestas” apmokėjimas reiškia, kad bankas atmetė mokėjimo pavedimą ir bilietai nebus įrašyti.

  16. Kokiais atvejais galėsiu grąžinti savitarnoje įsigytus bilietus?

    Savitarnoje įsigytus ir nepažymėtus bilietus galite grąžinti per 14 dienų nuo pirkimo dienos. Daugiau informacijos: http://vilniustransport.lt/uploads/docs/VK_naudojimosi%20tvarka.pdf

  17. Kur galiu pasitikrinti, kokius bilietus naudojau?

    Šią informaciją galima rasti skiltyje “Bilietų naudojimas”. Kai kurie duomenys apie bilietų naudojimą yra atnaujinami vieną kartą per parą, todėl pastarųjų 24 valandų duomenys gali būti atvaizduojami netiksliai.

  18. Ar galiu neparuoštą naudoti eurais kortelę pildyti e.pinigais?

    Kol Jūsų kortelė nėra paruošta naudotis eurais, negalėsite jos pildytis e.pingais. Tuo tarpu ją galite pildyti norimais bilietais.

    Vilniečio kortelė konvertuojama ir paruošiama naudoti pirmosios Jūsų kelionės viešajame transporte metu priglaudus ją prie komposterio ir sulaukus pranešimo „Sėkmingai konvertuota“. Daugiau informacijos: http://goo.gl/gek7JB Informacija apie sėkmingą kortelės konvertavimą savitarnoje atnaujinama per 24 valandas.