copyright

Jūsų asmens duomenų valdymas

Šiame tinklapyje gali būti naudojami slapukai ar kiti jūsų asmens duomenys tinklapio funkcionalumo tikslais. Kai kurie iš šių slapukų yra būtini, o kiti padeda mums patobulinti jūsų patirtį ir gauti duomenų, kaip ši svetainė yra naudojama.


phone

Skambinkite

(85) 210 70 50
phone

Parašykite mums

Užduokite klausimą

Pažymėti laukai yra privalomi.

Keleiviams

Pildome daug Vilniečio kortelių vienu metu. Kaip būtų galima išsaugoti jų sąrašą, kad kortelių nereikėtų įvedinėti rankiniu būdu kiekvieną kartą?

Savitarnoje yra sukurti mokėjimų ruošiniai. Tai patogus būdas papildyti didesnį kiekį Vilniečio kortelių. Prieš atlikdami mokėjimą, krepšelio lange pasirinkite komandą "Išsaugoti kaip mokėjimo ruošinį". Kitą kartą, pildant korteles, jau nereikės įvedinėti to paties sąrašo iš naujo.

Informacija atnaujinta: 2020 06 30
Kur reikėtų kreiptis, kad sąskaita – faktūra būtų išrašyta įmonės vardu?

Sąskaitos už savitarnoje įsigytus bilietus yra išrašomos sistemoje automatiškai po bilietų apmokėjimo. Jose yra ta informacija, kurią klientas pateikė, susikurdamas paskyrą savitarnoje. Norint gauti sąskaitas – faktūras su įmonės rekvizitais, būtina įmonės vardu sukurti paskyrą, prisijungiant per el. valdžios vartus bei pateikiant tikslius įmonės duomenis. Atlikus Vilniečio kortelės (- ių) papildymus savitarnoje, visos sąskaitos bus formuojamos juridinio asmens vardu.

Informacija atnaujinta: 2020 06 29
E. savitarnoje papildžiau Vilniečio kortelę. Liečiant ją prie komposterio, e. bilietų/ e. pinigų nesimato. Ką daryti?

E. savitarnoje įsigyti e. bilietai / e. pinigai, gavus banko patvirtinimą apie mokėjimą, susikuria sistemoje maždaug per valandą, po to yra nusiunčiami į transporto priemones. Važiuojant visuomeniniu transportu ir prilietus Vilniečio kortelę prie komposterio, jie į ją patenka.

Jeigu liečiant kortelę prie komposterio,  e. bilietai/ e. pinigai neatsiranda,  gali būti, kad toje transporto priemonėje, kurioje bandėte aktyvinti bilietą, galėjo būti silpnas internetinis ryšys arba jo iš viso nebuvo. Tokiais atvejais rekomenduojame pabandyti aktyvinti bilietą kitoje transporto priemonėje.

Jei visgi po pakartotino lietimo e. bilietai/ e. pinigai Vilniečio kortelėje neatsiranda, prašytumėme kreiptis į Klientų aptarnavimo centrą (Gedimino pr. 9A ar Geležinkelio g. 16).

Informacija atnaujinta: 2019 12 19
Kodėl papildžius kortelę e. savitarnoje ar bilietų platinimo vietoje, e. savitarnos greitojoje likučių peržiūroje nematyti naujai papildytų e. pinigų (e. bilietų), o rodomas tik ankstesnis kortelės likutis?

Dabartinė Vilniečio kortelių sistema veikia taip, kad savitarnos greitojoje kortelės likučių peržiūroje skiltyje naujai papildytų e. pinigų (e. bilietų) informacija atsiranda tik po bilieto (iš naujai papildytų e. bilietų/ e. pinigų) aktyvinimo transporto priemonėje, praėjus 24 val. Per tiek laiko duomenys iš transporto priemonių komposterių patenka į savitarną. Sėkmingai papildytų, bet dar nenaudotų e. pinigų/ e. bilietų informaciją galima matyti e. savitarnos skiltyje - „Paslaugų būsena/ Istorija".

Informacija atnaujinta: 2019 12 19
Esu moksleivis/ studentas. Kokios nuolaidos yra taikomos mano bilietams?

Moksleiviams ir studentams 30 ir 60 minučių bilietams yra taikoma 50 % nuolaida.  Dienų ir ilgalaikiams bilietams - 80 % nuolaida.

Informacija atnaujinta: 2019 12 19
Ar būtų galima e. savitarnoje perkelti e. bilietus/ e. pinigus iš vienos Vilniečio kortelės į kitą?

E. bilietus/ e. pinigus perkelti iš vienos Vilniečio kortelės į kitą e. savitarnoje nėra galimybės. Tą padaryti galima mūsų Klientų aptarnavimo centre (Gedimino pr. 9A ar Geležinkelio g. 16). Su savimi reikėtų turėti  Vilniečio kortelę, iš kurios norite perkelti e. bilietus/ e. pinigus ir kortelę, į kurią norite perkelti e. bilietus/ e. pinigus. Jei Vilniečio kortelės, iš kurios norite perkelti e. bilietus/ e. pinigus neturite, tuomet būtų reikalingas jos numeris. Naują Vilniečio kortelę (kaina 1,5 €) galėsite įsigyti tame mūsų klientų aptarnavimo centre.

Informacija atnaujinta: 2019 12 19
Ką daryti, jei negaliu prisiregistruoti/ prisijungti prie e.savitarnos?

Jei iškyla problemų, registruojantis, jungiantis prie e. savitarnos, prašytumėme rašyti mums el. paštu vtbilietai@vilniustransport.lt

Informacija atnaujinta: 2019 12 19
Ar būtų galima atblokuoti e. savitarnoje užblokuotą kortelę ?

Atblokuoti jau užblokuotos Vilniečio kortelės nėra galimybės.

Informacija atnaujinta: 2019 12 19
Praradau Vilniečio kortelę. Ar galiu ją blokuoti e. savitarnoje ir kaip man neprarasti joje buvusių e. pinigų/ e. bilietų likučio?

Taip, praradus Vilniečio kortelę, ją galima blokuoti e. savitarnoje. Prisiregistravus  ir pridėjus jhoje Vilniečio kortelės numerį, skiltyje "Nustatymai" rasite nuorodą „Blokuoti“.
Vilniečio kortelę galima blokuoti ir Klientų aptarnavimo centruose (Gedimino pr. 9A ar Geležinkelio g. 16). Šiuose centruose galėsite perkelti prarastos kortelės e. bilietų / e. pinigų likutį į kitą Vilniečio kortelę. Naują Vilniečio kortelę (kaina 1,5 €) galėsite įsigyti tame pačiame centre. Jūsų pageidavimu, e. bilietus/e. pinigus galima perkelti ir į kitą, Jūsų turimą, Vilniečio kortelę. Su savimi prašytumėme turėti asmens dokumentą ir prarastos Vilniečio kortelės numerį.

Informacija atnaujinta: 2019 12 19
Ar galiu e. savitarnoje pakeisti Vilniečio kortelės nuolaidos tipą?

Savitarnoje pakeisti Vilniečio kortelės nuolaidos tipą nėra galimybės. Tą padaryti būtų galima mūsų Klientų aptarnavimo centruose (Gedimino pr. 9A ar Geležinkelio g. 16). Keičiant nuolaidą, Vilniečio kortelė turi būti tuščia arba joje gali būti tik elektroniniai pinigai. Pakeitus kortelės nuolaidą, e. savitarnoje ją bus galima papildyti norimos rūšies bilietais.

Informacija atnaujinta: 2019 12 19
Kaip papildyti tą pačią Vilniečio kortelę, pasikeitus mano statusui - tapus studentu/ senjoru/ netekus lengvatų?

Norint papildyti tą pačią Vilniečio kortelę,  pasikeitus statusui, reikėtų pakeisti kortelės nuolaidos tipą. Tai yra atliekama mūsų Klientų aptarnavimo centruose (Gedimino pr. 9A ar Geležinkelio g. 16). Nuotoliniu būdu to padaryti nėra galimybės. Keičiant nuolaidą, Vilniečio kortelė turi būti tuščia arba joje gali būti tik elektroniniai pinigai. Pakeitus kortelės nuolaidą, e. savitarnoje ją bus galima papildyti norimos rūšies bilietais.

Informacija atnaujinta: 2019 12 19
Kaip e. savitarnoje įregistruoti Vilniečio kortelę, integruotą į Moksleivio, LSP ar ISIC pažymėjimus?

Norint e. savitarnoje įregistruoti Vilniečio kortelę, integruotą į Moksleivio/ LSP/ ISIC pažymėjimus, internetinėje savitarnoje, reikėtų žinoti jos numerį, kuris susideda iš 9—10 skaitmenų. Šis numeris nėra matomas ant Moksleivio/ LSP/ ISIC pažymėjimų. Vilniečio kortelės numerį galima pamatyti, priglaudus Moksleivio/ LSP/ ISIC pažymėjimą prie komposterio transporto priemonėje bei paspaudus „Kortelės informacija“, pildant Moksleivio/ LSP/ ISIC pažymėjimą bilietų platinimo vietose, kortelės numeris visada yra nurodytas pardavimo kvite. Numerį galite sužinoti ir Klientų aptarnavimo centre (Gedimino pr. 9A ar Geležinkelio g. 16).

Informacija atnaujinta: 2019 12 19
Kaip aktyvuoti Vilniečio kortelę?

Pačios Vilniečio kortelės aktyvuoti nereikia. Apmokant už kelionę, aktyvuojami tik joje esantys e. bilietai/ e. pinigai, liečiant Vilniečio kortelę prie transporto priemonės komposterio.
 

Informacija atnaujinta: 2019 12 19

Vairuotojams

Ant automobilio radau pranešimą. Kur kreiptis? Kur sumokėti baudą?

Gavę pranešimą apie iš karto nesumokėtą vietinę rinkliavą pastačius automobilį mokamoje stovėjimo vietoje, nustatytą rinkliavą galite sumokėti per 72 val. nuo pranešimo surašymo dienos pabaigos (pvz., pranešimas surašytas 2019-01-01 9 val., sumokėti galite iki 2019-01-04 24 val.) naudojantis elektroninės prekybos paslaugomis, grynaisiais pinigais SĮ "Susisiekimo paslaugos" klientų aptarnavimo centre, adresu Gedimino pr. 9A ir Geležinkelio g. 16, Vilnius arba grynaisiais pinigais/banko kortelėmis visuose PERLO terminaluose.  Nesumokėjus rinkliavos iki nurodyto termino, nuotraukose užfiksuota medžiaga yra perduodama Vilniaus miesto savivaldybės administracijos darbuotojams tolimesniam nagrinėjimui. Informaciją apie paskirtą baudą ir mokėjimo sąlygas automobilio savininkas (valdytojas) gaus registruotu laišku, siunčiamu deklaruotos gyvenamosios vietos adresu, jei automobilio savininkas juridinis asmuo, medžiaga siunčiama juridinio asmens registracijos adresu.

Informacija atnaujinta: 2019 12 19
Gavau pranešimą ir norėjau sumokėti nustatytą rinkliavą per 72 val. nuo pranešimo surašymo dienos pabaigos, tačiau nespėjau.

Nesumokėjus rinkliavos iki nurodyto termino, nuotraukose užfiksuota medžiaga yra perduodama Vilniaus miesto savivaldybės administracijos darbuotojams tolimesniam nagrinėjimui. Informaciją apie paskirtą baudą ir mokėjimo sąlygas automobilio savininkas (valdytojas) gaus registruotu laišku, siunčiamu deklaruotos gyvenamosios vietos adresu, jei automobilio savininkas juridinis asmuo, medžiaga siunčiama juridinio asmens registracijos adresu.

Informacija atnaujinta: 2019 12 19
Dalintis: